niedziela, 25 marca 2012

Czas mija

03.09.1969
Lily, kochana siostrzyczko!
W Hogwarcie jest fantastycznie! Zamek robi naprawdę ogromne wrażenie, te zaczarowane schody, sklepienia, Wielka Sala... 
Jestem w Gryffindorze. To jeden z czterech Hogwarckich domów.
Przedmioty są bardzo interesujące. Pomyślałabyś kiedyś, że będziemy uczyć się eliksirów, obrony przed czarną magią czy transmutacji? Właśnie, ja też nie.
Poznałam tu bardzo miłą dziewczynkę, Elizabeth. Wspaniale się dogadujemy.
A ty jak się trzymasz?
Petunia
**
15.09.1969
Tuniu!
Dlaczego piszesz o Hogwarcie, wiedząc że ja tu się smucę?
Co u mnie? Zaczął się nowy rok szkolny. Teraz, wiedząc że jestem czarownicą nie widzę sensu w chodzeniu do MUGOLSKIEJ szkoły. Ale tata mówi, że jest tu takie prawo.
Nie mogę się przyzwyczaić do tych sów.
Całusy, L.
**
04.11.1969
Nie wiedziałam, że nauka w szkole czarodziejskiej jest taka trudna! Nie mam praktycznie na nic czasu.
Ostatnim razem zapomniałam wysłać ci Fasolki Wszystkich Smaków Bertiego Boba. Więc wysyłam teraz.
To takie czarodziejskie słodycze. Kupiłam je w pociągu, jak jechałam do Hogwartu.
Uważaj! One naprawdę są wszystkich smaków! WSZYSTKICH!
Tunia.
**
27.11.1969
Siostro!
Fasolki były trochę dziwne. Niektóre nawet dość... nieziemskie. Na przykład ta o smaku trawy.
Święta już niedługo. Oczywiście wracasz do domu, prawda? Cieszę się, że w końcu się spotkamy.
Lily
**
25.01.1970
Zima, zima, zima.
Nie lubię jej.
Po feriach świątecznych pracy coraz więcej. Chociaż wiele też umiem. Na przykład zaklęcie Wingardium Leviosa podnoszące przedmioty czy przywołujące Accio.
Pozdrów rodziców.
Tunia.
P.S. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
**
07.03.1970
Lily, jaka szkoda, że cię tu nie ma. Wiosna w Szkocji jest taka piękna.
Zbliżają się egzaminy. Co prawda, piszemy je dopiero w czerwcu, ale materiału z pierwszego roku jest naprawdę dużo. Nie radzę sobie z eliksirami! Profesor Slughorn powiedział, że wystarczy tylko trochę cierpliwości i skupienia, a wszystko się uda. Akurat!
Twoja załamana Petunia.
**
23.04.1970
Wiesz, co się stało???
Okazało się, że Severus, no wiesz ten chłopak, który też jest czarodziejem, idzie do Hogwartu w tym samym roku co ja!
Spotkałam go przypadkiem jak poszłam na huśtawkę. Porozmawialiśmy trochę. On jest nawet bardzo miły, tylko trochę skryty.
Pozdrowienia od Lily. 
**
19.06.1970
ZDAŁAM EGZAMINY!
Nie jakoś rewelacyjnie, ale z większości miałam P. Tylko z tych nieszczęsnych eliksirów Z...
Już nie mogę doczekać się wakacji! Za tydzień będę w domu!
T.
**
05.09.1970
I kolejny rok się rozpoczął... Druga klasa przede mną...
A ty za rok idziesz do Hogwartu. Nie mówiłam, że czas szybko płynie?
Przyjazd do zamku był okropny. Strasznie lało i było przeraźliwie zimno. Ellie tak zmokła, że musiała iść do skrzydła szpitalnego po eliksir pieprzowy! (On pomaga na przeziębienie i rozgrzewa).
Ciekawe czego będziemy się uczyć w tym roku?
Petunia.
**
27.10.1970
Tuniu, jestem chora.
Mam ospę wietrzną! 
Nieeee!
Lil.
**
30.10.1970
Ciesz się, że nie smoczą ospę!
T.
**
21.11.1970
Na początek zajrzyj do paczki.
Już? Wiesz co to jest? Pewnie, że nie wiesz.
To przypominajka. Jeśli o czymś zapomnisz, stanie się czerwona.
Bardzo przydatna rzecz. 
Tunia
**
03.12.1970
Dziękuję za prezent.
Jak bardzo chciałabym już święta. Żebyś przyjechała! 
Ma przyjechać do nas ciocia Dagmara! Opowie nam trochę o magii.
Lily.
**
30.01.1971
DOSTAŁAM LIST Z HOGWARTU!!!!!!!
Jak ja się cieszę!
**
23.02.1971
Nareszcie nauczyłam się latać na miotle!
To sukces!
Chociaż Eizabeth jest w drużynie quidditcha jako ścigająca i jej poziom jest nieporównywalny do mojego...
Całuję, Petunia.
**
26.03.1971
Byłyśmy z mamą na Pokątnej. Mam różdżkę. 10 i 1/4 cala, wierzba, pióro feniksa.
Jest piękna.
Teraz odliczam dni do 01 września.
Lily...


............................
Ta notka jest beznadziejna. Ale BYĆ musiała, żeby jakoś przeskoczyć dwuletnią różnicę wieku między Lily a Petunią i zacząć rozkręcać akcję.
W przyszłym tygodniu na 100% dodam nową notkę. :D

3 komentarze:

  1. Hej, trafiłam na twojego bloda przypadkiem, ale w tempie natychmiastowym pochłonęłam wszystkie twoje rozdziały. Bardzo oryginalna tematyka, nie spotkałam się jeszcze z podobną. Notka nie była taka zła, ale musiałaś jakoś przeskoczyć granice wieku. Na twoim miejscu przewinęłabym jeszcze, aż Lily będzie miała czternaście, a Tunia szesnaście lat. Mogłabyś informować mnie o pojawieniu się u ciebie nowego rozdziału?
    Mój blog: http://hogwart-z-tamtych-lat.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam czytać tego bloga. Oczywiście dodamy cię do informowanych! Jeśli również będę chciała być informowana to cię powiadomię :)
      www.hogwardzkie-lata-nowego-pokolenia.blog.onet.pl

      Usuń
  2. Czemu beznajdziejna notak?

    Jest dobra. Taka inna. Fajna.

    :>

    OdpowiedzUsuń